Brand Media Strategy

Kód: 02705948

Brand Media Strategy

Autor Antony Young

From YouTube to Facebook to the iPad, today's media landscape offers more tools and platforms for the savvy marketer than ever before. And with this rapidly evolving technology comes powerful ways to track what's working and what' ... celý popis

1163

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Vzor darovacího poukazu pro tuto knihuVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Brand Media Strategy

Nákupem získáte 116 bodů

Anotace knihy

From YouTube to Facebook to the iPad, today's media landscape offers more tools and platforms for the savvy marketer than ever before. And with this rapidly evolving technology comes powerful ways to track what's working and what's not-and to ensure that you get the maximum impact for your brand. In a new, fully revised and updated edition, Brand Media Strategy, Second Edition explains how innovative marketers today are employing advertising and media communications to grow and build their brands. It explores the value of advertising in mass media, the use of digital media programs, and the employment of nonpaid and nontraditional media vehicles. This new edition provides a more in-depth explanation of social media, including how it should be incorporated into a company's brand media strategy, as well as how to develop social enabled media planning. This edition also includes updated case studies, including American Express, Chipotle, HSBC Bank, Kleenex, and Interscope Records, as well as a full update on all data and statistics, including the impact this new data has on brands and media, and how the communications planner needs to build this into their thinking. Here, Antony Young captures the shifts in the advertising and media industry with an up-to-the minute playbook that will show marketers and their advertising and marketing service agencies how to sell their brands in this new and evolving media landscape. Brand Media Strategy, Second Edition is a useful guide to how planners and marketers can think more strategically to drive top line sales growth.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1163

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 4608 dalších

Copyright ©2008-22 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíMapa stránek


Můj účet: Přihlásit se
Jsme tu pro vás jako obvykle. Zákaznická podpora a doručení zásilek bez omezení.

Nákupní košík ( prázdný )

Nakupte za 1 199 Kč a
máte doručení zdarma.

Nacházíte se: