Advertising and Public Relations Research / Nejlevnější knihy
Advertising and Public Relations Research

Kód: 10056287

Advertising and Public Relations Research

Autor Donald W. Jugenheimer, Larry D. Kelley, Jerry Hudson, Samuel Bradley

Designed to serve as a comprehensive, primary text for research methods courses in Advertising and/or Public Relations programs, this new edition of features several new chapters as well as deeper content in existing areas based o ... celý popis

7017


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 17-26 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Advertising and Public Relations Research

Nákupem získáte 702 bodů

Anotace knihy

Designed to serve as a comprehensive, primary text for research methods courses in Advertising and/or Public Relations programs, this new edition of features several new chapters as well as deeper content in existing areas based on feedback from students, instructors and practitioners.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

7017

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: