Superpromoter / Nejlevnější knihy
Superpromoter

Kód: 04040343

Superpromoter

Autor Rijn Vogelaar

Superpromoters personify the power of enthusiasm. They spontaneously share their enthusiasm about products, brands and companies and influence other people by doing so. Their infectious enthusiasm is vital to the success of any bu ... celý popis

1681


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 12-15 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Superpromoter

Nákupem získáte 168 bodů

Anotace knihy

Superpromoters personify the power of enthusiasm. They spontaneously share their enthusiasm about products, brands and companies and influence other people by doing so. Their infectious enthusiasm is vital to the success of any business. It's the battle between them and their alter ego, the antipromoter, which decides if the reputation of brands are built or broken. They not only affect sales growth, but also innovation and employee motivation. Superpromoters are the driving force behind the success of every company, so one would assume that employees and management are very familiar with them. The reality is that most organizations suffer from a severe case of superpromoter blindess. The focus is on analyzing why products fail and the negative consumer feedback, rather than optimizing the potential of enthusiastic loyal customers. In a world were social media is becoming more and more dominant it is all the more important to understand how the superpromter can benefit your organization. In The Superpromoter Rijn Vogelaar explains how any organization can become more successful by marshalling their superpromoters. Companies should stop focusing so much on complaining customers and unsatisfied employees and spend more time with their friends, the superpromoters!

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1681

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: