REPOSITIONING: Marketing in an Era of Competition, Change and Crisis / Nejlevnější knihy
REPOSITIONING:  Marketing in an Era of Competition, Change and Crisis

Kód: 04012621

REPOSITIONING: Marketing in an Era of Competition, Change and Crisis

Autor Jack Trout

Explains how readers can evolve their original positioning of products, brands and organisations to meet the demands of the new economy.

604


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize REPOSITIONING: Marketing in an Era of Competition, Change and Crisis

Nákupem získáte 60 bodů

Anotace knihy

Explains how readers can evolve their original positioning of products, brands and organisations to meet the demands of the new economy.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

604

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: