Relationship Marketer / Nejlevnější knihy
Relationship Marketer

Kód: 09161240

Relationship Marketer

Autor Bjerre, Mogens (Copenhagen Business School, Denmark)

This book explains how the concept of mutuality is quickly becoming a fundamental principle in marketing. It presents useful, and applicable marketing models, typologies and tools, as well as guides to the systematic generation of ... celý popis

1681


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 10-15 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Relationship Marketer

Nákupem získáte 168 bodů

Anotace knihy

This book explains how the concept of mutuality is quickly becoming a fundamental principle in marketing. It presents useful, and applicable marketing models, typologies and tools, as well as guides to the systematic generation of strategic opportunities.§

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1681

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: