Qualitative Research Methods in Public Relations and Marketing Communications / Nejlevnější knihy
Qualitative Research Methods in Public Relations and Marketing Communications

Kód: 06716706

Qualitative Research Methods in Public Relations and Marketing Communications

Autor Immy Holloway

The diversity and complexity of human, societal and organizational relationships and meanings that are constructed through communication are intrinsic to the study of public relations and marketing communications. This guide inclu ... celý popis

6694


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 15-20 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Qualitative Research Methods in Public Relations and Marketing Communications

Nákupem získáte 669 bodů

Anotace knihy

The diversity and complexity of human, societal and organizational relationships and meanings that are constructed through communication are intrinsic to the study of public relations and marketing communications. This guide includes guidance on decision making regarding the different research approaches to achieve different research goals.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

6694

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: