Pret A Manger. A Business Model Analysis / Nejlevnější knihy
Pret A Manger. A Business Model Analysis

Kód: 01641127

Pret A Manger. A Business Model Analysis

Autor E. Dimant, M. Dysart, K. Lanoix, T. Leung

Project Report from the year 2010 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, printed single-sided, grade: 100%, Ottawa University, course: Multinational Business Policy, language: ... celý popis

1084


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Pret A Manger. A Business Model Analysis

Nákupem získáte 108 bodů

Anotace knihy

Project Report from the year 2010 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, printed single-sided, grade: 100%, Ottawa University, course: Multinational Business Policy, language: English, abstract: A passion for food was the driving force for Sinclair Beecham and Julian Metcalfe, two college friends who were hungry for tasty and healthy sandwiches, when they opened the first Pr

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1084

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: