Online Communities as a Public Relations Tool / Nejlevnější knihy
Online Communities as a Public Relations Tool

Kód: 06820215

Online Communities as a Public Relations Tool

Autor Valerie Ponell

Customer involvement and participation are the§principles of the Web 2.0 movement and must not be§ignored by PR practitioners. One tool to encourage§and allow open discussion channels on the internet§are online communities. They s ... celý popis

1375


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 15-20 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Online Communities as a Public Relations Tool

Nákupem získáte 138 bodů

Anotace knihy

Customer involvement and participation are the§principles of the Web 2.0 movement and must not be§ignored by PR practitioners. One tool to encourage§and allow open discussion channels on the internet§are online communities. They serve as an ideal§platform to allow and create a genuine two-way§symmetrical conversation between an organisation and§its audiences although they might have a§threatening character for the traditional PR§principle control comes from the top . But if a§company comes to terms with listening instead of§talking and is willing to give away a certain amount§of control, it can benefit immensely on the long-run.§This work shows how online communities can contribute§to a direct and unfiltered communication between an§organisation and its audiences.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1375

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: