Measuring Customer Experience / Nejlevnější knihy
Measuring Customer Experience

Kód: 04771543

Measuring Customer Experience

Autor Philipp Klaus

Now, more than ever, customer experience plays a pivotal role in the success and longevity of a company. But with changing customer expectations and competitive threats, how well will companies rise to meet their demands and expec ... celý popis

1308


Skladem u dodavatele
Odesíláme do 4 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Measuring Customer Experience

Nákupem získáte 131 bodů

Anotace knihy

Now, more than ever, customer experience plays a pivotal role in the success and longevity of a company. But with changing customer expectations and competitive threats, how well will companies rise to meet their demands and expectations? Measuring Customer Experience offers a simple but thorough guide on how to master the challenges of the market, and also how to deliver superior performance through effective customer experience management. Based upon rigorous scientific tools and data from a multitude of global studies, this highly practical book is ideal for businesses who want to know how to implement and measure successful customer experience strategies.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1308

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: