Marketing to the 90s Generation / Nejlevnější knihy
Marketing to the 90s Generation

Kód: 12500023

Marketing to the 90s Generation

Autor A. Parment

Marketing to the 90s Generation is based on original research conducted by sociologists and psychologists on generational cohorts, how they come about, what defines them and what it means to society, its institutions and companies ... celý popis

1542


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 10-15 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Marketing to the 90s Generation

Nákupem získáte 154 bodů

Anotace knihy

Marketing to the 90s Generation is based on original research conducted by sociologists and psychologists on generational cohorts, how they come about, what defines them and what it means to society, its institutions and companies.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1542

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: