Hybrid Value Creation / Nejlevnější knihy
Hybrid Value Creation

Kód: 01784300

Hybrid Value Creation

Autor Vivek K. Velamuri

This work deals with hybrid value creation, i.e., the process of generating additional value by innovatively combining products (tangible component) and services (intangible component). Vivek K. Velamuri provides a systematic asse ... celý popis

1442


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 5-7 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Hybrid Value Creation

Nákupem získáte 144 bodů

Anotace knihy

This work deals with hybrid value creation, i.e., the process of generating additional value by innovatively combining products (tangible component) and services (intangible component). Vivek K. Velamuri provides a systematic assessment of the state-of-the-art of the field and identifies empirically derived strategies for hybrid value creation. In addition, it helps practitioners to come to grips with understanding the dynamics of hybrid value creation, irrespective of the industry they are in. At the same time directions for future research are identified and provided.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1442

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: