Handbook of Research on Effective Marketing in Contemporary Globalism / Nejlevnější knihy
Handbook of Research on Effective Marketing in Contemporary Globalism

Kód: 08656906

Handbook of Research on Effective Marketing in Contemporary Globalism

Autor Christiansen

"A volume in the advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series"--T.p.

9448


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Handbook of Research on Effective Marketing in Contemporary Globalism

Nákupem získáte 945 bodů

Anotace knihy

"A volume in the advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series"--T.p.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

9448

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: