Customer Experience For Dummies / Nejlevnější knihy
Customer Experience For Dummies

Kód: 03025693

Customer Experience For Dummies

Autor Bob Kelleher

Gain, engage, and retain customers with positive experiences A positive customer experience is absolutely essential to keeping your business relevant. Today's business owners need to know how to connect and engage with their cus ... celý popis

625


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 10-14 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Customer Experience For Dummies

Nákupem získáte 63 bodů

Anotace knihy

Gain, engage, and retain customers with positive experiences A positive customer experience is absolutely essential to keeping your business relevant. Today's business owners need to know how to connect and engage with their customers through a variety of different channels, including online reviews and word of mouth.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

625

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: