Consumption and Spirituality / Nejlevnější knihy
Consumption and Spirituality

Kód: 06678605

Consumption and Spirituality

Autor Diego Rinallo

This title examines how a variety of agents - religious institutions, spiritual leaders, marketers and consumers - interact and co-create spiritual meanings in a post-disenchanted society that has been defined a 'supermarket of th ... celý popis

5311


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 17-26 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Consumption and Spirituality

Nákupem získáte 531 bodů

Anotace knihy

This title examines how a variety of agents - religious institutions, spiritual leaders, marketers and consumers - interact and co-create spiritual meanings in a post-disenchanted society that has been defined a 'supermarket of the soul'.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

5311

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: