Breaking Through / Nejlevnější knihy
Breaking Through

Kód: 04195824

Breaking Through

Autor Sandra Vandermerwe

In this book the author brings together distinctive and cutting edge work based upon her own research and work with leading companies in the overlapping areas of strategy, marketing and innovation to provide a new and dynamic mode ... celý popis

1665


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Breaking Through

Nákupem získáte 167 bodů

Anotace knihy

In this book the author brings together distinctive and cutting edge work based upon her own research and work with leading companies in the overlapping areas of strategy, marketing and innovation to provide a new and dynamic model to implement customer focus in enterprizes. In an environment of falling margins the model shows how to increase value to customers and improve business results.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1665

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: