Brands / Nejlevnější knihy
Brands

Kód: 06673200

Brands

Branding has emerged as a cornerstone of marketing practice and corporate strategy, as well as a central cultural practice. In this book, Jonathan Schroeder brings together a curated selection of the most influential and thought-p ... celý popis

6680


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Brands

Nákupem získáte 668 bodů

Anotace knihy

Branding has emerged as a cornerstone of marketing practice and corporate strategy, as well as a central cultural practice. In this book, Jonathan Schroeder brings together a curated selection of the most influential and thought-provoking papers on bran

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

6680

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: