Statistical Modeling for Management / Nejlevnější knihy
Statistical Modeling for Management

Kód: 04686482

Statistical Modeling for Management

Autor Graeme D. Hutcheson, Luiz A. M. Moutinho

Bringing to life the most widely used quantitative measurements and statistical techniques in marketing, this book is packed with user-friendly descriptions, examples and study applications. The process of making marketing decisio ... celý popis

3684


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Statistical Modeling for Management

Nákupem získáte 368 bodů

Anotace knihy

Bringing to life the most widely used quantitative measurements and statistical techniques in marketing, this book is packed with user-friendly descriptions, examples and study applications. The process of making marketing decisions is frequently dependent on quantitative analysis and the use of specific statistical tools and techniques which can be tailored and adapted to solve particular marketing problems. Any student hoping to enter the world of marketing will need to show that they understand and have mastered these techniques. A bank of downloadable data sets to compliment the tables provided in the textbook are provided free for you here.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

3684

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: