Marketing Imagination / Nejlevnější knihy
Marketing Imagination

Kód: 04487700

Marketing Imagination

Autor Theodore Levitt

Since its publication in 1983, "The Marketing Imagination" has been widely praised as the classic, all-inclusive "Levitt on Marketing". Now Theodore Levitt-- renowned as the Harvard Business School's "guru of marketing"-- has newl ... celý popis

603


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Marketing Imagination

Nákupem získáte 60 bodů

Anotace knihy

Since its publication in 1983, "The Marketing Imagination" has been widely praised as the classic, all-inclusive "Levitt on Marketing". Now Theodore Levitt-- renowned as the Harvard Business School's "guru of marketing"-- has newly expanded his original work to recap the developing globalization debate and to respond to his critics. He has also added his famed McKinsey Award-winning essay "Marketing Myopia", and included detailed accounts of how to maximize the product life cycle and achieve the delicate balance between innovation and imitation. As before, this new edition of "The Marketing Imagination" shows Levitt at his best-- sharp, knowledgeable, erudite, and, yes, as imaginative as ever.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

603

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: