Analysis of Theodore Levitt's Marketing Myopia / Nejlevnější knihy
Analysis of Theodore Levitt's Marketing Myopia

Kód: 16737017

Analysis of Theodore Levitt's Marketing Myopia

Autor Monique Diderich

Recognizing that companies went bust when the market for their products dried up, Levitt set out to learn why. The manifesto he produced aimed to upend conventional wisdom that viewed a company's product as paramount. ... celý popis

275


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Analysis of Theodore Levitt's Marketing Myopia

Nákupem získáte 28 bodů

Anotace knihy

Recognizing that companies went bust when the market for their products dried up, Levitt set out to learn why. The manifesto he produced aimed to upend conventional wisdom that viewed a company's product as paramount.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Business studies: general

275

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: