Marketing Myopia / Nejlevnější knihy
Marketing Myopia

Kód: 04218676

Marketing Myopia

Autor Theodore Levitt

Argues that "the history of every dead and dying 'growth' industry shows a self-deceiving cycle of bountiful expansion and undetected decay." This book illustrates that memories are short.

265


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Marketing Myopia

Nákupem získáte 27 bodů

Anotace knihy

Argues that "the history of every dead and dying 'growth' industry shows a self-deceiving cycle of bountiful expansion and undetected decay." This book illustrates that memories are short.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

265

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: