Managing Customer Value / Nejlevnější knihy
Managing Customer Value

Kód: 04912991

Managing Customer Value

Autor Bill Dodds

This book explores the three dimensions of value, product quality, customer service and price within the constraints of cost, demand and competition to formulate a strategic framework for competing in today's cutthroat marketplace ... celý popis

3266


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Managing Customer Value

Nákupem získáte 327 bodů

Anotace knihy

This book explores the three dimensions of value, product quality, customer service and price within the constraints of cost, demand and competition to formulate a strategic framework for competing in today's cutthroat marketplace where better quality, superior customer service and lower prices are the norm. There are numerous mathematical models that demonstrate in a spreadsheet the interrelated workings of cost, demand and competition.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

3266

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: