Hotel Front Office

Kód: 04032289

Hotel Front Office

Autor JR Tewari

Hotel Front Office is a comprehensive textbook specially designed to meet the needs of undergraduate degree/diploma students of hotel management and hospitality courses. It explores the core concepts of front office operations and ... celý popis

1089

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Vzor darovacího poukazu pro tuto knihuVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Hotel Front Office

Nákupem získáte 109 bodů

Anotace knihy

Hotel Front Office is a comprehensive textbook specially designed to meet the needs of undergraduate degree/diploma students of hotel management and hospitality courses. It explores the core concepts of front office operations and management and uses numerous examples, photographs, flowcharts, formats, and illustrations to explain them. Divided into three parts, the first part on The Hospitality Industry gives an introduction to the hospitality industry and then acquaints the readers with the classification and organization of hotels. The second part on Front Office Operations explains front office organization, internal and external communication and room tariff. The guest cycle, which includes the stages of pre-arrival (reservation), arrival (registration), stay (guest services), and departure (check out and settlements), is explained in detail. This section also includes chapters on front office accounting, night auditing, safety and security of guests, and computer applications in front office. The final section on Front Office Management imparts an understanding of the key managerial concepts like yield management and forecasting to help generate optimum revenue; evaluation of hotel performance; and preparation of budgets. Contemporary issues like human resource management, environment management, and total quality management are also explored in this section. Students of hospitality studies will find this book useful for its coverage of the key concepts of front office operations and management explained through industry-related examples, flowcharts, tables, formats, and photographs. With its practice-oriented approach, the book would also be useful to front office professionals.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Technology, engineering, agriculture Other technologies & applied sciences Other vocational technologies & trades

1089

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno, Ostrava, Olomouc, Plzeň, ČB a 3343 dalších

Copyright ©2008-21 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíMapa stránek


Můj účet: Přihlásit se
Jsme tu pro vás jako obvykle. Zákaznická podpora a doručení zásilek bez omezení.

Nákupní košík ( prázdný )

Nakupte za 1 199 Kč a
máte doručení zdarma.

Nacházíte se: