Consumer-Brand Relationships / Nejlevnější knihy
Consumer-Brand Relationships

Kód: 01328766

Consumer-Brand Relationships

The creation and management of customer relationships is fundamental to the practice of marketing. Marketers have long maintained a keen interest in relationships: what they are, why they are formed, what effects they have on cons ... celý popis

1901


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Consumer-Brand Relationships

Nákupem získáte 190 bodů

Anotace knihy

The creation and management of customer relationships is fundamental to the practice of marketing. Marketers have long maintained a keen interest in relationships: what they are, why they are formed, what effects they have on consumers and the marketpla

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1901

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: