Future of Luxury Brands / Nejlevnější knihy
Future of Luxury Brands

Kód: 38359875

Future of Luxury Brands

The concepts of artification and sustainability are now both at the heart of luxury brand marketing strategies; artification as an ongoing process of transformation in the world of art and sustainability as an indispensable respon ... celý popis

1371


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Future of Luxury Brands

Nákupem získáte 137 bodů

Anotace knihy

The concepts of artification and sustainability are now both at the heart of luxury brand marketing strategies; artification as an ongoing process of transformation in the world of art and sustainability as an indispensable response to the issues of our times. The Future of Luxury Brands examines three interrelated luxury-marketing segments-the art world, fashion and fine wines including hospitality services-through the dual lenses of sustainability and artification. From safeguarding human and natural resources to upholding labor rights and protecting the environment, sustainability has taken center stage in consumer consciousness, embodying both moral authority and sound business practices. At the same time, artification-the process by which non-art is reconceived as art-applies the cachet of art to business, affording commercial products the sacred status accorded to works of art. When commercial products enter the realm of aesthetic creation, artification and consumer engagement inevitably increases. This pioneering book examining artification and sustainability as strategic pillars of marketing strategies in the luxury industry will be essential reading for practitioners working in luxury product companies, as also students of luxury brand marketing.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v němčině Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft Wirtschaft Management

1371

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: