Art und Weise, wie Beschwerden und Anregungen von Kunden behandelt werden / Nejlevnější knihy
Art und Weise, wie Beschwerden und Anregungen von Kunden behandelt werden

Kód: 43706388

Art und Weise, wie Beschwerden und Anregungen von Kunden behandelt werden

986


Skladem
Odesíláme do 24 hodin
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Art und Weise, wie Beschwerden und Anregungen von Kunden behandelt werden

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v němčině Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft Wirtschaft Management

986

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: