Sound and Music for Games / Nejlevnější knihy
Sound and Music for Games

Kód: 39458620

Sound and Music for Games

Autor Robert Ciesla

Grasp the fundamentals of digital audio work in the context of video games including the basics of middleware such as Fmod and Wwise. We will review software such as Apple's Logic and Garageband, Paul Davis' Ardour, and many other ... celý popis

1036


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Sound and Music for Games

Nákupem získáte 104 bodů

Anotace knihy

Grasp the fundamentals of digital audio work in the context of video games including the basics of middleware such as Fmod and Wwise. We will review software such as Apple's Logic and Garageband, Paul Davis' Ardour, and many other popular digital audio workstations.We will start with an introduction to the basic terminology of digital audio work while also getting acquainted with current generation audio hardware. We will then discuss the basics of venerable Musical Instrument Digital Interface (MIDI) and how it relates to music composition as well as the tools and techniques for writing tracker music/chiptunes. The book also covers plug-in software, soundproofing at home, and voice work.The book takes a practical approach when tackling both hardware and software components used in cutting edge audio engineering, composition, and audio monitoring. What You Will Learn- Understand the fundamentals of digital audio production in the context of video games- Learn about audio integration with popular middleware solutions and APIs- Leverage plugin effects software to sculpt your audio to professional levels- Identify the modern audio file formats and how and when to use them- Find out the best practices when mixing sound effects and music for video games Who Is This Book ForThe intended readership includes beginners in digital audio engineering who use Windows, macOS, or Linux.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Computing & information technology Computer programming / software development Games development & programming

1036

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: