Practical Rendering and Computation with Direct3D 11 / Nejlevnější knihy
Practical Rendering and Computation with Direct3D 11

Kód: 04388778

Practical Rendering and Computation with Direct3D 11

Autor Jason Zink, Matt Pettineo, Jack Hoxley

This guide provides a deep understanding of both the high and low level concepts related to using Direct3D 11. The first half of the book presents a conceptual introduction to Direct3D 11, discussing the Direct3D 11 rendering and ... celý popis

4989


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 17-26 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Practical Rendering and Computation with Direct3D 11

Nákupem získáte 499 bodů

Anotace knihy

This guide provides a deep understanding of both the high and low level concepts related to using Direct3D 11. The first half of the book presents a conceptual introduction to Direct3D 11, discussing the Direct3D 11 rendering and computation pipelines, how they map to the underlying hardware, and all of the major components of the library. The second half of the text includes detailed examples of how to use Direct3D 11 in common rendering scenarios. Source code and sample programs are available on a supplementary website.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Computing & information technology Computer programming / software development Games development & programming

4989

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: