Geodemographics for Marketers / Nejlevnější knihy
Geodemographics for Marketers

Kód: 09476994

Geodemographics for Marketers

Autor Barry Leventhal

Geodemographics is a technique of market segmentation and a well-established data-driven analysis tool for marketers. Since its inception in 1979, its classifications have been widely used in customer databases and market research ... celý popis

1111


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Geodemographics for Marketers

Nákupem získáte 111 bodů

Anotace knihy

Geodemographics is a technique of market segmentation and a well-established data-driven analysis tool for marketers. Since its inception in 1979, its classifications have been widely used in customer databases and market research datasets.Written by one of the UK s foremost marketing statisticians, this book will help busy marketers apply geodemographics in any sector involved in business to consumer marketing, including retail, financial, and telecommunication fields. With numerous practical case studies from users and agencies worldwide, "Geodemographics for Marketers" is international in scope, offering an independent and impartial source of information about the real success geodemographics can bring to an organization. Chapters cover: -The definitions and principles of geodemographics and its strengths and weaknesses-Classification systems, including data inputs, how a classification is built, an overview of the latest products, and a table of the current classifications-Mechanics of using geodemographics-Applications in various industry sectors-How to choose a geodemographic classification-International geodemographics-Building a sector specific geodemographic discriminator, how classifications have been improved/augmented, individual-level classifications, and predictive analytics on customer databases-What the future holds for geodemographics "

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1111

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: