Competition, Innovation, and Antitrust / Nejlevnější knihy
Competition, Innovation, and Antitrust

Kód: 01565069

Competition, Innovation, and Antitrust

Autor Federico Etro

This book reviews recent progress in the theory of oligopoly and market leadership and provides new results on the theory of Stackelberg competition and Nash competition with strategic investment under endogenous entry. These theo ... celý popis

3313


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 10-15 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Competition, Innovation, and Antitrust

Nákupem získáte 331 bodů

Anotace knihy

This book reviews recent progress in the theory of oligopoly and market leadership and provides new results on the theory of Stackelberg competition and Nash competition with strategic investment under endogenous entry. These theories are applied to models of competition in quantities, prices and to patent races. The results are used to propose a new approach to competition policy, and in particular to issues of abuse of dominance, which goes beyond the post-Chicago approach, and to analyse antitrust cases as the Microsoft case.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Business competition

3313

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: