Competing in Emerging Markets / Nejlevnější knihy
Competing in Emerging Markets

Kód: 06677554

Competing in Emerging Markets

Provides a set of readings and case studies that facilitate a fundamental rethinking about drivers of successful as well as unsuccessful firm conduct in emerging markets. This book emphasizes the challenges facing corporate manage ... celý popis

8817


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 17-26 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Competing in Emerging Markets

Nákupem získáte 882 bodů

Anotace knihy

Provides a set of readings and case studies that facilitate a fundamental rethinking about drivers of successful as well as unsuccessful firm conduct in emerging markets. This book emphasizes the challenges facing corporate managers who operate in emerging markets, and the ways in which managers can respond to these competitive challenges.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Business competition

8817

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: