Stress Test Every Business Needs: A Capital Ag enda for Confidently Facing Digital Disruption, Di fficult Investors, Recessions and Geopolitical Thr / Nejlevnější knihy
Stress Test Every Business Needs: A Capital Ag enda for Confidently Facing Digital Disruption, Di fficult Investors, Recessions and Geopolitical Thr

Kód: 16203624

Stress Test Every Business Needs: A Capital Ag enda for Confidently Facing Digital Disruption, Di fficult Investors, Recessions and Geopolitical Thr

Autor Jeffrey Greene

Stress testing is not just for banks. It can make every business stronger in an era of heightened uncertainty and investor scrutiny. Companies that formulate strategy and set operational priorities with a balanced investment agend ... celý popis

955


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 10-14 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Stress Test Every Business Needs: A Capital Ag enda for Confidently Facing Digital Disruption, Di fficult Investors, Recessions and Geopolitical Thr

Nákupem získáte 96 bodů

Anotace knihy

Stress testing is not just for banks. It can make every business stronger in an era of heightened uncertainty and investor scrutiny. Companies that formulate strategy and set operational priorities with a balanced investment agenda are best positioned to control their own destiny across a wide range of business environments and potential threats. The Stress Test methodology addresses how shareholder value is created through raising, investing, optimizing and preserving capital. By taking an integrated view across all the company's businesses, functions and geographies, senior managers are better able to make trade-offs among competing investment opportunities and optimally allocate resources. The book will draw on recent lessons from management successes and failures, such as: Assuming that outperforming peer companies is sufficient to ward off activist shareholders (e.g., Allergan) Insufficiently preparing for low probability/high impact events (e.g., Brexit) Overestimating the synergy value of operating in multiple businesses

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Business strategy

955

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: