Strategic Community-Based Firm / Nejlevnější knihy
Strategic Community-Based Firm

Kód: 04551109

Strategic Community-Based Firm

Autor Mitsuru Kodama

This book describes the concept of strategic community, a framework that integrates knowledge possessed by people, groups or organizations across organizational boundaries, thereby creating new knowledge in the form of new product ... celý popis

3313


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 12-15 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Strategic Community-Based Firm

Nákupem získáte 331 bodů

Anotace knihy

This book describes the concept of strategic community, a framework that integrates knowledge possessed by people, groups or organizations across organizational boundaries, thereby creating new knowledge in the form of new products and services or new business models. In particular, the author addresses the following topics relevant to academic researchers and global practitioners: - Knowledge-based view of corporate strategy - Evaluating success in managing through strategic communities - The role of strategic communities as focal points of knowledge creation and integration - The leadership behaviour of corporate managers regarding the formation of strategic communities - The strategy-making process that corporations should adopt and timing the formation of strategic communities - New organizational architectures through networked strategic communities Through detailed case-studies, the author shows how strategy, organization and leadership in corporations that realise knowledge integration across multiple organizational boundaries, represents the dynamic view of strategy that a company needs in order to obtain organizational capability with a competitive edge.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Business strategy

3313

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: