Real-Time Marketing and PR / Nejlevnější knihy
Real-Time Marketing and PR

Kód: 04428868

Real-Time Marketing and PR

Autor David Scott Meerman

Launch effective real-time communications to win in today's always-on world Gone are the days when you could plan out your marketing and public relations programs well in advance and release them on your timetable. "Real time" me ... celý popis

466

Původní cena: 489 Kč

Ušetříte 23 Kč


Dostupnost neznámá
Na dotaz

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Vzor darovacího poukazu pro tuto knihuVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Real-Time Marketing and PR

Nákupem získáte 47 bodů

Anotace knihy

Launch effective real-time communications to win in today's always-on world Gone are the days when you could plan out your marketing and public relations programs well in advance and release them on your timetable. "Real time" means news breaks over minutes, not days. It means companies develop (or refine) products or services instantly, based on feedback from customers or events in the marketplace. And it's when businesses see an opportunity and are the first to act on it. In this eye-opening follow-up to The New Rules of Marketing and PR , a BusinessWeek bestseller, David Meerman Scott reveals the proven, practical steps to take your business into the real-time era. Find out how to act and react flexibly as events occur, position your brand in the always-on world of the Web, and avoid embarrassing mistakes and missteps. Real-Time Marketing and PR will also enable you to: Develop a business culture that encourages speed over sloth Read buying signals as people interact with your online information Crowdsource product development, naming, and even marketing materials such as online videos Engage reporters to shape stories as they are being written Command premium prices by delivering products at speed Deploy technology to listen in on millions of online discussions and instantly engage with customers and buyers Scale and media buying power are no longer a decisive advantage. What counts today is speed and agility. While your competitors scramble to adjust, you can seize the initiative, open new channels, and grow your brand. Master Real-Time Marketing and PR today and become the first to act, the first to respond, and the first to win!

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management E-commerce: business aspects

466

Oblíbené z jiného soudku


Můžete nám věřit - jsme držiteli několika prestižních certifikátů dlouhodobé zákaznické spokojenosti.


Osobní odběr Praha, Brno, Ostrava, Olomouc, Plzeň, ČB a 1937 dalších

Copyright ©2008-18 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíMapa stránek


Můj účet: Přihlásit se

Doručení:

Unikátní knihkupectví s nejširší nabídkou knih v Česku. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Nakupte za 899 Kč a
máte doručení zdarma.

Nacházíte se: