Pioneers of Digital / Nejlevnější knihy
Pioneers of Digital

Kód: 01206770

Pioneers of Digital

Autor Paul Springer

Pioneers of Digital showcases the stories behind key people who have fundamentally influenced the way advertising, marketing, search and social media have evolved during the internet era. Springer and Carson have tracked down and ... celý popis

632

Původní cena: 799 Kč

Ušetříte 167 Kč


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 6-11 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Vzor darovacího poukazu pro tuto knihuVíce informací

Více informací o knize Pioneers of Digital

Nákupem získáte 63 bodů

Anotace knihy

Pioneers of Digital showcases the stories behind key people who have fundamentally influenced the way advertising, marketing, search and social media have evolved during the internet era. Springer and Carson have tracked down and documented behind-the-scenes insight, decisions and opinions that inspired digital phenomena such as Virtual Reality, Dove's "Real Beauty" campaign, Obama's 2008 presidential campaign, celebrity take-up of Twitter and Artists Without a Label, a free digital music distribution service for independent artists. The 20 digital entrepreneurs profiled span the globe; some performed their ground-breaking work in environments like Google, Facebook, Microsoft, Victors & Spoils, OgilvyOne, R/GA, AKQA, Sapient Nitro and Apple, while others performed digital miracles all on their own. Together these stories expose the secrets of success from pioneers that everyone can learn from. Packed full of unique insight, Pioneers of Digital provides advice and inspiration for readers interested in twenty-first century commercial online thinking. The pioneers: Thomas Gensemer MyBO and Obama's 2008 Presidential Campaign; June Cohen Hotwired and TED.com; Denzyl Feigelson iTunes Advisor and Artists Without A Label; Vanessa Fox Google and Nine By Blue; Gurbaksh Chahal ClickAgents and BlueLithium; Jaron Lanier Virtual reality and Microsoft Research; Angel Chen OgilvyOne China; John Winsor Victors & Spoils; Danny Sullivan Search Engine Land; Alex Bogusky, Bob Cianfrone Burger King's Subservient Chicken; Avinash Kaushik Digital marketing evangelist, Google; Carolyn Everson MTV Networks and Facebook; Malcolm Poynton Dove Campaign for Real Beauty; Qi Lu Yahoo! , Microsoft and Bing; Ajaz Ahmed AKQA; Martha Lane Fox Lastminute.com and the UK government's digital champion; Kyle MacDonald One Red Paperclip; Jess Greenwood Contagious Magazine and R/GA; Zhang Minhui Sohu.com.cn; and Stephen Fry.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management E-commerce: business aspects

Na knihu sleva pro
ISIC/ITIC držitele

632

Oblíbené z jiného soudku


Můžete nám věřit - jsme držiteli několika prestižních certifikátů dlouhodobé zákaznické spokojenosti.


Osobní odběr Praha, Brno, Ostrava, Olomouc, Plzeň, ČB a 1736 dalších

Copyright ©2008-18 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíMapa stránek


Můj účet: Přihlásit se

Doručení:

Unikátní knihkupectví s nejširší nabídkou knih v Česku. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Nakupte za 899 Kč a
máte doručení zdarma.

Nacházíte se: