Pioneers of Digital / Nejlevnější knihy
Pioneers of Digital

Kód: 01206770

Pioneers of Digital

Autor Paul Springer

Pioneers of Digital showcases the stories behind key people who have fundamentally influenced the way advertising, marketing, search and social media have evolved during the internet era. Springer and Carson have tracked down and ... celý popis

1015

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Pioneers of Digital

Nákupem získáte 102 bodů

Anotace knihy

Pioneers of Digital showcases the stories behind key people who have fundamentally influenced the way advertising, marketing, search and social media have evolved during the internet era. Springer and Carson have tracked down and documented behind-the-scenes insight, decisions and opinions that inspired digital phenomena such as Virtual Reality, Dove's "Real Beauty" campaign, Obama's 2008 presidential campaign, celebrity take-up of Twitter and Artists Without a Label, a free digital music distribution service for independent artists. The 20 digital entrepreneurs profiled span the globe; some performed their ground-breaking work in environments like Google, Facebook, Microsoft, Victors & Spoils, OgilvyOne, R/GA, AKQA, Sapient Nitro and Apple, while others performed digital miracles all on their own. Together these stories expose the secrets of success from pioneers that everyone can learn from. Packed full of unique insight, Pioneers of Digital provides advice and inspiration for readers interested in twenty-first century commercial online thinking. The pioneers: Thomas Gensemer MyBO and Obama's 2008 Presidential Campaign; June Cohen Hotwired and TED.com; Denzyl Feigelson iTunes Advisor and Artists Without A Label; Vanessa Fox Google and Nine By Blue; Gurbaksh Chahal ClickAgents and BlueLithium; Jaron Lanier Virtual reality and Microsoft Research; Angel Chen OgilvyOne China; John Winsor Victors & Spoils; Danny Sullivan Search Engine Land; Alex Bogusky, Bob Cianfrone Burger King's Subservient Chicken; Avinash Kaushik Digital marketing evangelist, Google; Carolyn Everson MTV Networks and Facebook; Malcolm Poynton Dove Campaign for Real Beauty; Qi Lu Yahoo! , Microsoft and Bing; Ajaz Ahmed AKQA; Martha Lane Fox Lastminute.com and the UK government's digital champion; Kyle MacDonald One Red Paperclip; Jess Greenwood Contagious Magazine and R/GA; Zhang Minhui Sohu.com.cn; and Stephen Fry.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management E-commerce: business aspects

1015

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: