Socialnomics / Nejlevnější knihy
Socialnomics

Kód: 04454146

Socialnomics

Autor Erik Qualman

This is the benchmark book on to the effects and implications of social media on our daily lives, and how businesses can harness its power. "Socialnomics" is an essential book for anyone who wants to understand the implications of ... celý popis

415

Původní cena: 591 Kč

Ušetříte 176 Kč


Skladem u dodavatele
04.01.2019

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Vzor darovacího poukazu pro tuto knihuVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Socialnomics

Nákupem získáte 42 bodů

Anotace knihy

This is the benchmark book on to the effects and implications of social media on our daily lives, and how businesses can harness its power. "Socialnomics" is an essential book for anyone who wants to understand the implications of social media on our daily lives and how businesses can tap the power of social media to increase their sales, cut their marketing costs, and reach consumers directly. In this revised and updated second edition, author Erik Qualman presents new material based on meeting with 75 Fortune 1000 companies, 50 colleges and universities, and over 100 small businesses & non-profits since the first edition. Qualman's materials have been used from IBM to NASA to Harvard to local businesses. It lists the top ten easy opportunities that companies and organization miss when it comes to social media. It describes where social media should reside in an organization and the necessary building blocks for success. It explains why over 50 percent of companies still block social media to their employees and why this is a detriment to success. It shares proper training methods for your entire organization on social media; not just the chosen few. It reviews the top companies, organizations and individuals using social media, explaining what separates them from other companies and how to replicate their success. Social media can transform your business and your relationship with consumers. Discover what social media can do for you, and what you can do for others while using social media.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management E-commerce: business aspects

Na knihu sleva pro
ISIC/ITIC držitele

415

Oblíbené z jiného soudku


Můžete nám věřit - jsme držiteli několika prestižních certifikátů dlouhodobé zákaznické spokojenosti.


Osobní odběr Praha, Brno, Ostrava, Olomouc, Plzeň, ČB a 1958 dalších

Copyright ©2008-18 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíMapa stránek


Můj účet: Přihlásit se

Doručení:

Unikátní knihkupectví s nejširší nabídkou knih v Česku. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Nakupte za 899 Kč a
máte doručení zdarma.

Nacházíte se: