Principles of Marketing Engineering and Analytics / Nejlevnější knihy
Principles of Marketing Engineering and Analytics

Kód: 16883680

Principles of Marketing Engineering and Analytics

Autor Gary L Lilien

The 21st century business environment demands more analysis and rigor in marketing decision making. And the business press is abuzz with the wonders of analytics. Increasingly, marketing decision making is becoming like design eng ... celý popis

1387


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Principles of Marketing Engineering and Analytics

Nákupem získáte 139 bodů

Anotace knihy

The 21st century business environment demands more analysis and rigor in marketing decision making. And the business press is abuzz with the wonders of analytics. Increasingly, marketing decision making is becoming like design engineering- putting together

Parametry knihy

1387

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: