Kód: 16289330
This comprehensive book provides students with a "grand tour" of the tools needed to measure digital activity and implement best practices for using data to inform marketing strategy. It is the first text of its kind to introduce ... celý popis
1829 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 183 bodů
This comprehensive book provides students with a "grand tour" of the tools needed to measure digital activity and implement best practices for using data to inform marketing strategy. It is the first text of its kind to introduce students to analytics p
Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques
1829 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )