Digital Analytics for Marketing / Nejlevnější knihy
Digital Analytics for Marketing

Kód: 16289330

Digital Analytics for Marketing

Autor Marshall Sponder, Gohar F. Khan

This comprehensive book provides students with a "grand tour" of the tools needed to measure digital activity and implement best practices for using data to inform marketing strategy. It is the first text of its kind to introduce ... celý popis

1829

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Digital Analytics for Marketing

Nákupem získáte 183 bodů

Anotace knihy

This comprehensive book provides students with a "grand tour" of the tools needed to measure digital activity and implement best practices for using data to inform marketing strategy. It is the first text of its kind to introduce students to analytics p

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

1829

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: