Mobilizing Invisible Assets / Nejlevnější knihy
Mobilizing Invisible Assets

Kód: 04636250

Mobilizing Invisible Assets

Autor Hiroyuki Itami, Thomas W. Roehl

The author suggests that successful corporate strategies depend upon the marshalling of a firm's "invisible assets" - resources such as technical know-how, the visibility of a brand name, or knowledge of a customer base - as well ... celý popis

1353


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Mobilizing Invisible Assets

Nákupem získáte 135 bodů

Anotace knihy

The author suggests that successful corporate strategies depend upon the marshalling of a firm's "invisible assets" - resources such as technical know-how, the visibility of a brand name, or knowledge of a customer base - as well as its tangible assets, such as people, goods and money. He emphasizes the ways strategy must fit the firm's external environment and also stresses the importance of internal fit within the organization.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Business strategy

1353

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: