Marty Neumeier's INNOVATION TOOLKIT / Nejlevnější knihy
Marty Neumeier's INNOVATION TOOLKIT

Kód: 04590603

Marty Neumeier's INNOVATION TOOLKIT

Autor Marty Neumeier

This is a bundle containing both Marty Neumeier's book, The Designful Company, and his Innovation Workshop DVD. In his bestselling book The Designful Company (0321580060) Marty Neumeier introduces the management concept of nonsto ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Marty Neumeier's INNOVATION TOOLKIT

Anotace knihy

This is a bundle containing both Marty Neumeier's book, The Designful Company, and his Innovation Workshop DVD. In his bestselling book The Designful Company (0321580060) Marty Neumeier introduces the management concept of nonstop innovation. "If you want to innovate," he says, "you've got to design. And if you want to innovate continuously, you need a culture of innovation." Whether the reader is a CEO of a global firm or the newest employee in a startup, the principles in these pages will help readers master powerful currents of change. The book includes: a new definition of design; how design thinking is different; what is good design?; and the sixteen levers of change. The 45-minute DVD video (0321636937) expands to fill a one-day workshop (normally costing $800 per person!). Neumeier presents concepts from his three bestselling "whiteboard" books--THE BRAND GAP, ZAG, and THE DESIGNFUL COMPANY--to give teams the tools needed to thrive in the new economy. The DVD Video includes downloadable exercises to help work through crucial brand and innovation questions. The video covers: a new definition of brand; the three big strategic questions; how to find your "onliness"; and applying the levers of change. Format details for the video: This is a video DVD. Run time: 47 minutes. Languages: English. Closed Captioned in English.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Business strategy

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: