Luxury, Lies and Marketing / Nejlevnější knihy
Luxury, Lies and Marketing

Kód: 01989813

Luxury, Lies and Marketing

Autor MarieClaude Sicard

Luxury brands like the world to think they are above mass marketing; that they can rely only on prestige, status and inherent quality to gain and retain their customers' loyalty. The truth couldn't be more different. In this cutti ... celý popis

1286


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 3-5 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Luxury, Lies and Marketing

Nákupem získáte 129 bodů

Anotace knihy

Luxury brands like the world to think they are above mass marketing; that they can rely only on prestige, status and inherent quality to gain and retain their customers' loyalty. The truth couldn't be more different. In this cutting-edge and revealing book, Sicard redefines the concept of luxury for the first time, challenging the traditional and outdated beliefs that are manifested across society at large; instead taking a historical approach to understanding what luxury really is. Based on her own research, Sicard then presents a brand new model for creating luxury campaigns, termed 'Swerve Theory', which outlines the methods that brands can use to convince customers that they are a cut above the mainstream.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Business strategy

1286

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: