How Brands Grow: Part 2 / Nejlevnější knihy
How Brands Grow: Part 2

Kód: 02791681

How Brands Grow: Part 2

Autor Jenni Romaniuk, Byron Sharp

How Brands Grow Part 2 is about the fundamentals of buying behaviour and brand performance - fundamentals that provide a consistent roadmap for brand growth, and improved marketing productivity. This book is for readers of the fir ... celý popis

716

Původní cena: 728 Kč

Ušetříte 12 Kč


Skladem u dodavatele
04.01.2019

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Vzor darovacího poukazu pro tuto knihuVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize How Brands Grow: Part 2

Nákupem získáte 72 bodů

Anotace knihy

How Brands Grow Part 2 is about the fundamentals of buying behaviour and brand performance - fundamentals that provide a consistent roadmap for brand growth, and improved marketing productivity. This book is for readers of the first 'How Brands Grow' who want to learn more about the key concepts and their application. Included in Part 2 is an expansion on key areas such as Mental Availability, Physical availability, and how to leverage Distinctive Assets. Second, this book is for marketers operating in areas such as e-commerce, emerging markets, services, and luxury markets. We have expanded the range of examples to cover these categories and countries. This includes examples from financial services, telecommunications, fast food, supermarket and fashion retailers, phone handsets and cars throughout the book.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Business strategy

716

Oblíbené z jiného soudku


Můžete nám věřit - jsme držiteli několika prestižních certifikátů dlouhodobé zákaznické spokojenosti.


Osobní odběr Praha, Brno, Ostrava, Olomouc, Plzeň, ČB a 2000 dalších

Copyright ©2008-18 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíMapa stránek


Můj účet: Přihlásit se

Doručení:

Unikátní knihkupectví s nejširší nabídkou knih v Česku. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Nakupte za 899 Kč a
máte doručení zdarma.

Nacházíte se: