Graphics Shaders / Nejlevnější knihy
Graphics Shaders

Kód: 04429363

Graphics Shaders

Autor Mike Bailey

This book uses examples in OpenGL and OpenGL Shading Language to present the theory and application of shader programming. It explains how to program graphics shaders effectively for use in art, animation, gaming, and visualizatio ... celý popis

3266


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 17-26 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Graphics Shaders

Nákupem získáte 327 bodů

Anotace knihy

This book uses examples in OpenGL and OpenGL Shading Language to present the theory and application of shader programming. It explains how to program graphics shaders effectively for use in art, animation, gaming, and visualization. Along with improved graphics and new examples and exercises, this edition includes a new chapter on converting a fixed-function OpenGL program to a shader-based OpenGL program. It also explains how best to use tessellation shaders, illustrates the importance of the invariant qualifier for multipass rendering, and presents new applications, including terrain bump-mapping and LIDAR data.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Computing & information technology Graphical & digital media applications 3D graphics & modelling

3266

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: