Players Making Decisions / Nejlevnější knihy
Players Making Decisions

Kód: 09494694

Players Making Decisions

Autor Zack Hiwiller

This is the first introductory game design textbook that's 100% focused on practical application and the needs of today's game students, reflects the field's most authoritative research, and includes detailed coverage of player de ... celý popis

1364

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Players Making Decisions

Nákupem získáte 136 bodů

Anotace knihy

This is the first introductory game design textbook that's 100% focused on practical application and the needs of today's game students, reflects the field's most authoritative research, and includes detailed coverage of player decision-making. Written by long-time game designer Zack Hiwiller, department chair for Full Sail University's pioneering Game Design degree program, Game Design: Beyond Platforms brings together reliable information on the topics most widely covered in modern game design classes. Hiwiller focuses on knowledge that will be useful for years to come, not tips and tricks that will become obsolete long before students can use them. He addresses the needs of both digital and analog game designers, and offers many references as jumping-off points for further exploration and learning. Coverage includes: A clear introduction to the discipline of game design, what game designers actually do, and how they fit into game development teams and the game development process A full section on prototyping and playtesting, from paper prototypes to intellectual property protection issues A detailed discussion of cognitive biases and human decision making as it pertains to games - an important discipline largely ignored in game design texts Thorough coverage of key game elements, with practical discussions of game mechanics, dynamics, and aesthetics Practical coverage of using simulation tools to decode the magic of game balance A full section on the game design business, and how to create a sustainable lifestyle within it

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Computing & information technology Computer programming / software development Games development & programming

1364

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: