Customer-Driven Organization / Nejlevnější knihy
Customer-Driven Organization

Kód: 05140917

Customer-Driven Organization

Autor Lance B. Coleman

Does your organization provide customer satisfaction or does it inspire customer loyalty? Which is more important? See how lessons learned from the service sector were applied to manufacturing and other diverse settings, including ... celý popis

1344


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 15-20 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Customer-Driven Organization

Nákupem získáte 134 bodů

Anotace knihy

Does your organization provide customer satisfaction or does it inspire customer loyalty? Which is more important? See how lessons learned from the service sector were applied to manufacturing and other diverse settings, including the nonprofit sector a

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

1344

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: