Management of Art Galleries / Nejlevnější knihy
Management of Art Galleries

Kód: 19428092

Management of Art Galleries

Autor MAGNUS RESCH

The art world is tough, the rules are a mystery, and only the lucky ew make money' - so how can galleries succeed? What makes a commercial art gallery successful? How do galleries get their marketing right? Which potential custome ... celý popis

664


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 3-5 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Management of Art Galleries

Nákupem získáte 66 bodů

Anotace knihy

The art world is tough, the rules are a mystery, and only the lucky ew make money' - so how can galleries succeed? What makes a commercial art gallery successful? How do galleries get their marketing right? Which potential customer group is the most attractive? How best should galleries approach new markets while still serving their existing audiences? Based on the results of an anonymous survey sent to 8,000 art dealers in the US, UK, and Germany, Magnus Resch's insightful examination of the business of selling art is a compelling read that is both aspirational and practical in its approach.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

664

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: