Kód: 06399451
In The Weekly War, James Landers provides the first in-depth investigation of how the three major newsmagazines - Newsweek, Time, and U.S. News & World Report - covered the Vietnam War and the impact their coverage had on the Amer ... celý popis
2058 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 206 bodů
In The Weekly War, James Landers provides the first in-depth investigation of how the three major newsmagazines - Newsweek, Time, and U.S. News & World Report - covered the Vietnam War and the impact their coverage had on the American public, presidents, and policymakers.
Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries
2058 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )