Urban Destination Marketing in Contemporary Europe / Nejlevnější knihy
Urban Destination Marketing in Contemporary Europe

Kód: 08878265

Urban Destination Marketing in Contemporary Europe

Autor John Heeley

This book aims to unite theory and practice in the field of destination marketing. It attempts to reconcile the gap between the academic literature on urban destination marketing and the manner in which it is actually undertaken b ... celý popis

3490

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Urban Destination Marketing in Contemporary Europe

Nákupem získáte 349 bodů

Anotace knihy

This book aims to unite theory and practice in the field of destination marketing. It attempts to reconcile the gap between the academic literature on urban destination marketing and the manner in which it is actually undertaken by destination marketing organisations (DMOs). While analysing and critically assessing the current destination marketing paradigm, the author outlines the basis for a paradigm change. The new theory accommodates the anomalies and counter-instances associated with the existing paradigm and addresses the question of what in the future might best underpin urban DMO marketing operations. The book contains 21 in-depth interviews with senior DMO executives to allow practitioners to describe in their own words how they conduct their destination marketing activities.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Service industries

3490

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: