Transdisciplinary Marketing Concepts and Emergent Methods for Virtual Environments / Nejlevnější knihy
Transdisciplinary Marketing Concepts and Emergent Methods for Virtual Environments

Kód: 06393491

Transdisciplinary Marketing Concepts and Emergent Methods for Virtual Environments

Autor Hatem El-Gohary

"This book provides a broad and comprehensive international coverage of subjects, issues, and current trends relating to all areas of online marketing"--Provided by publisher.

5723


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Transdisciplinary Marketing Concepts and Emergent Methods for Virtual Environments

Nákupem získáte 572 bodů

Anotace knihy

"This book provides a broad and comprehensive international coverage of subjects, issues, and current trends relating to all areas of online marketing"--Provided by publisher.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management E-commerce: business aspects

5723

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: