Tourism and Social Marketing / Nejlevnější knihy
Tourism and Social Marketing

Kód: 02170984

Tourism and Social Marketing

Autor C Michael Hall

Social Marketing is the utilisation of marketing principles and methods to encourage individual and organisational behaviour change for the public good. Traditionally the domain of government it is increasingly also utilised by no ... celý popis

2154


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Tourism and Social Marketing

Nákupem získáte 215 bodů

Anotace knihy

Social Marketing is the utilisation of marketing principles and methods to encourage individual and organisational behaviour change for the public good. Traditionally the domain of government it is increasingly also utilised by non-government and non-pr

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Service industries

2154

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: