Executor of Integrated Marketing Communications Strategy: Marcom Manager's Working Model / Nejlevnější knihy
Executor of Integrated Marketing Communications Strategy: Marcom Manager's Working Model

Kód: 01663608

Executor of Integrated Marketing Communications Strategy: Marcom Manager's Working Model

Autor Kwang-Yong Shin

Using domestic and foreign research results, this book first reviews key elements of the basic theory of Integrated Marketing Communications. Second, as dictated by the characteristics of each organization, it provides a variety o ... celý popis

1442


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 5-7 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Executor of Integrated Marketing Communications Strategy: Marcom Manager's Working Model

Nákupem získáte 144 bodů

Anotace knihy

Using domestic and foreign research results, this book first reviews key elements of the basic theory of Integrated Marketing Communications. Second, as dictated by the characteristics of each organization, it provides a variety of IMC organization structures.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Business strategy

1442

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: